High five for no major cock-ups

Åh gänget! Jag vill typ ge alla människor i världen en fist pump just nu, eller åtminstone en riktigt klatschig haj-fajv. Det gick jättebra på spelningen ikväll och jag har rodnat så mycket över alla komplimanger att mina kinder fortfarande bultar av all hetta.

Det låter oerhört klichéartat och fantastiskt töntigt, men det är så skönt att uppträda. Det är som att åderlåta kreativiteten och dela den med världen. För även om jag skriver musik för min egen skull så är väl någonstans syftet med mitt hantverk att det skall kunna kommunicera med andra människor och ge dem melodier som förklarar saker som de själva inte kan sätta ord på. Okej, jag tror att det där var så pretto att jag kräktes lite i munnen, men jag menar det ändå och jag vet att det är sant, för det är så jag känner när jag lyssnar på musik.

ÅH MUSIK! Hörni, verklighetskollen gav mig precis en käftsmäll tillsammans med en lapp där det stod "du har det så jävla bra". Dags att sluta klaga för helvete... i alla fall tills imorgon.

För att avsluta mitt pretto-klyschiga ögonblick; gå och förverkliga dina drömmar. Det tänker jag göra.

Usch... jag känner mig som en sån där egoboost-tjej. Usch. Förlåt. Cynikern kommer tillbaka så snart jag låtit ölet arbeta sig ut ur min kropp.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad roligt! Kan man lyssna på din musik någonstans? :)

2012-01-26 @ 21:30:51
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0