Pink pink pink pink pink...pink moon

Jag känner mig ungefär lika redo att gå till skolan som en katt känner inför ett bad. Usch. Jag vill inte. Jag älskar min skola och jag älskar allt jag gör där, men just idag vill jag bara snabbspola förbi det mesta och dra täcket över huvudet.

Det är bara att se allt från den ljusa sidan. Som att Nick Drake spelar ur mina högtalare och jag har ätit jättegod gröt. Med varm gröt i magen klarar man av det mesta.

Har ni sett min nya fina cuff? Och det snygga fjäderörhänget som jag fick av syrran i julklapp? Fjäderörhänget har hon gjort helt själv med två olika sorters fjädrar, lite läder och en liten gulli-buddhis (alltså en buddha). Säg till om ni är sugna på att beställa, hon skulle säkert tycka det var kul att sälja några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0