Räknas besatt av hunkar från tv-serier som religion?


Igår var jag discodrottning på Strand och idag är jag bakfyllans förlorade hjälte. Jag kom nyss hem från vad som skulle blivit sista festkvällen innan jag åker hem till London men pga tidigare nämnda bakfylla blev det myskväll i Coolektivet med kaffe och Elvis.

Matilda hade varit hos frisören dagen innan och hade läst om en rolig lek i Plaza Kvinna som gick ut på att alla skulle skriva egenskaper på lappar och sedan rösta om vem som är mest av vad det nu kunde vara.
Efter nästan en timmes skratt och stoj lyckades jag samla på mig följande karaktärsdrag/egenskaper;
  • Gillar fisk
  • Kramgodast
  • Blir alltid fullast
  • Skulle kunna vara från Österrike
Jag tycker det var en ytterst träffande beskrivning av min personlighet och jag är glad att jag inte fick lapparna
"skulle köpa fulast gardiner" och "kommer döpa sina barn sämst". Mina barn ska ju heta Sirius och Minerva. Det skulle vara faktafel att kalla det något annat än världens bästa namn.
Jag har på mig den nya fina tröjan som jag hittade i mormors garderob häromdagen. Den är glittrig, har axelvaddar, paljetter och får mig att känna mig som en glammig konståkningsdrottning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0