Songwriter's Circle på the Paradise

Ikväll hölls den månatliga låtskrivarcirkeln på the Paradise i Kensal Rise istället för North London Tavern, där det brukar vara. Febrig och jäklig drog jag mig dit för jag hade lovat tjejerna att jag skulle fota lite och jag skulle kompa Nadine på gitarr.
OJ! Oj, va glad jag är att jag gick! Om himmelriket är en gigantisk pub (vilket jag sannerligen hoppas på), kommer det se precis ut som the Paradise. Jag tog ungefär en miljon bilder som jag ska dela med mig av snart, men jag tänkte att bilderna Nadine tog på mig får komma först. Så har vi egodelen avklarad.

Helt perfekt, nu har jag lite nya bilder till min artistsida. Måste bara spela in lite musik...hehe.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Så jävla snygg.

Svar: Du är snygg!
MittHogwartsliv

2012-07-03 @ 11:56:11
Postat av: linn london

fan vad fett det ser ut.

2012-07-04 @ 11:18:00
URL: http://grodprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0