Sammanfattning (/alla älskar kaninisar)

Jag tror det är svårt för mig att blogga när jag skriver så mycket som jag gjort den här veckan. Det är som att mina händer värker och stretar emot när jag försöker låta dem smattra över tangentbordet. Vi kanske kan försöka oss på en kort sammanställning istället?

1. Skrev och producerade electrolåt --> smärtsamt men kul och fick jättebra kritik från min lärare
2. Skrev en refräng på 10 min med Nadine ---> Det kommer bli en hitlåt
3. Skrev om "Under The Apple Tree" inför mötet med Amy ---> det gick bra
4. Skrev en låt om en läskig dröm jag hette med titlen "The Roaring Sea" ---> det gick bra
5. Skrev en låt på svenska (!!!!) bara föra att det kändes som att jag kunde göra det.

Bra vecka, men nu är jag trött. Idag har jag spelning på Proud igen, men jag tror inte det kommer bli lika mycket folk som förra veckan eftersom vädret är ganska trist. Egentligen spelar det inte så stor roll, jag tycker bara det är kul att spela och det ska bli skönt att kunna slappna av lite nu när jag är ledig nästa vecka.

I natt drömde jag att jag var ledsen över att jag inte fick fira jul med min familj och att jag hade tre nya hundar, varav två såg ut som marsvinen Mulle och Tuffe våra grannar hade när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är underbar! Att bara kunna skapa så mycket som du gör medför säkert lite konstiga drömmar ;-)

2012-06-02 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0