Sadness is a part of a loving heart

Jag tänkte att jag skulle bli bättre på att dela med mig av min musik och det roligaste sättet att göra det på är att spela in en dålig version av det första utkastet av låtarna jag skriver veckovis i skolan. Den här veckan var vår brief i solo writing "filosofi". Tanken var att jag skulle skriva en låt om hur att om man har lätt till att bli ledsen och gråta så är det bara för att man har lättare att komma i kontakt med världssjälen (det är inte jag som flummat ihop den meningen, det är en riktig filosof), men det slutade mest som en vanlig jävla hjärtekrossarlåt. Men det är inget fel med det egentligen.

Det är ganska rockigt att bakissjunga, eftersom rösten blir så där härligt raspig. Det är synd bara att det blir så svårt att sjunga rent.
Jag måste köpa mikrofon så jag kan spela in ordentligt. Datormikrofonen plockar liksom bara upp det burkiga ljudet.

Kommentarer
Postat av: A-M

Riktigt bra! Ge oss mer!

2012-03-06 @ 20:44:12
Postat av: Anonym

GUUUU va fint!

2012-03-07 @ 09:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0