Vi som lever på rock n roll och solsken

Pappa frågade mig häromdagen om jag gått och blivit vardagsalkis. Det har jag inte. Jag har bara blivit rockstjärna.
Här är bilder från festen igår (photo creds till Nathan och hans jävla instagram).
Sverige tar över London. Jag och Martin. Han är en sån där kille som alltid är skitkul på fest.
Lyle, Sam, Harry och jag. Lyle och Sam spelar i London Darlings, lyssna på deras musik!

Martin, Joe, tjej som ser ut som Pochahontas och Georgia. Georgia är världens galnaste gitarrist! Kolla in hennes youtubekanal: http://www.youtube.com/user/00roastedlampost00.

Bäztizar.

Rocköverdos i form av Martin och Lauren. Vår skola är helt enkelt the School of Rock.

Imorse gosade vi fem personer i Nathans lilla säng. Det är alltid lika fint att vara eländiga i en stor hög och prata om allt tokigt som hände kvällen innan.
Efter att ha städat huset drog vi till West Hampstead för att äta bakis-brunch.

Jag har världens bästa kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0