En dag i solen

Idag kom solen fram för första gången på en månad här i London och jag släppte genast alla skolböcker för att ge mig ut på stan. Jag promenerade bort till Soho, jag såg kanske Robert Downey Jr. men det var för bra för att vara sant så jag intalade mig att det bara var någon som var väldigt lik, köpte lyxsträngar till gitarren, dreglade över en handgjord australiensisk gitarr för 13 000 kronor som jag lyckades pruta ner till 10 000, men jag köpte den inte (jag är ju pank) och sedan råkade jag stöta på vännen Tova igen (ödet vill att vi ska hänga verkar det som). Jag gick och gick och gick in i Hyde Park där jag hittade parkens finaste träd. Där under det trädet satte jag mig med en flaska lemonad och lyssnade på She & Him, Jakob Hellman och Moldy Peaches, bara för att det är allra bästa solskensmusiken.

Sen åkte jag buss hela vägen genom stan (det allra bästa).

Nu lyssnar jag på Winter Wilson och tittar på djur.
Den här dagen får fem av fem toasters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0