How to be sexy on the internet

Alla säger alltid "Åh K! Du är så jävla foxy!!!!!!!!" "Hur är det att vara så läcker som du är?!?!" och "you put the babe i babe den lilla grisen!". Självklart är det inte lätt att make this all happen (gestikulerar frenetiskt runt fejjan), allt är en skön kombination av bilder som ljuger, mästerliga posekunskaper och en hel del svettigt arbete med sminkborsten.

Tack vare dessa färdigheter kan jag relativt kvickt förvandlas från det här...

create animated gif

Till det här...


Eyeliner; getting people pregnant since Mesopotamia.

Mitt bästa skönhetstips är att om du är snyggare med smink så sminka dig för guds skull (om du orkar och vill). Det finns ingen skam i att vilja vara så hot som möjligt. Det handlar inte om att hata sig själv och spackla bort sitt utseende tills man är någon annan, jag tycker bara det är helt rimligt att få vara sitt allra snyggaste om man vill.
Eller har jag fel? Heja ytligheten och att internet är en plats där alla får vara så snygga som de önskar att de var hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0