Igår, idag, nu.

Igår var jag på  50-årsfest, drack för mycket gin, provade whiskey med äppeljuice (hur gott som helst), dansade swing på Joe's med Martin och Olivia tills jag hade ont i hela kroppen, bytte nummer med en kille som såg ut som John Snow i Game of Thrones, dansade till "I've had the time of my life" och kom hem precis när det började bli ljust.

Det var åssom. Helt åssom.

Idag har jag legat i koma, städat, handlat nödvändigheter som spenat och läsk, och i affären träffade jag på en gammal kompis från gymnasiet. Helt sjukt. Världen är liten etc.

Nu ska jag äta glass, kramas med Felicia och titta på the Departed.

Det var jättekul att vara ute med Martin och Olivia igår. Olivia är världens bästa wingman och superbra på have-you-met-Ted-metoden, hade det inte varit för henne hade jag aldrig vågat snacka med snyggaste killen på klubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0