Hot in hatt

När jag var i Sverige blev jag sådär helt övertygad om att jag var på semester i ett utomlandsland, vilket betyder att jag kunde luta mig tillbaka på den klassiska logiken "om man är utomlands så räknas det inte" och låta studentplånboken fläka ut sig till max när jag flanerade runt i diverse trendiga butiker.
Den här skepparhatten är en av alla anledningarna till varför jag nu inte kommer ha råd med mjölk till frukostgröten den här månaden.

Men det kan jag ju känna var fett värt.

Den får hänga på väggen bredvid min andra skepparkeps och bilden på morfar där han har en likadan på sig.

Min allra finaste morfar♥

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Sjuuuukt snygg hatt, lätt värt att offra mjölken!

2012-05-09 @ 21:13:58
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Mammi

Allra finaste , saknar honom mycket

2012-05-13 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0