Hjärtorkestern slår på trummorna

För typ två månader sedan var jag full i Hackney. På en svettig klubb träffade jag en kille i skägg och gubbkeps. Jag ville fråga om tändare, men jag röker ju inte så Josefin fick gå fram och jag satte mig bredvid som en typisk fegis. Han hette Danny, precis som Danny Zuko i Grease.
 
Nu vet jag att Danny är en sån där kille som går till barberare för att raka sig, köper närproducerade grönsaker och har en kompost i sitt kök. Han tycker inte om vin och dricker istället roliga ales eller engelsk cider. Danny älskar Beach Boys och när han sjunger blir jag knäsvag. Han är en bra blandning av helknäpp, rolig, seriös och filosofisk. Det bästa är att han sätter små stopp här och där i hjärtrytmen och det är så himla lätt att lita på honom. Dessutom har han världens finaste blåa manchesterbrallor. 
 
Nu är vi ihop och så var det med den saken. Sjunde himlen, facebookhets, fjärilar, hjärorkester, tihi, osv.
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

åh vad fint! Jag skickade dig ett sms förövrigt, jag hoppas det kom fram!

Svar: Tack! :D Jag såg men jag är sämst på att svara! Jag lovar att göra det ASAP! x
MittHogwartsliv

2012-11-05 @ 14:10:00
URL: http://kissmestupid.se
Postat av: Frida

Åh vad roligt! Grattis! Han verkar supernice och lagom mystisk och spännande :)

2012-11-05 @ 19:31:10
Postat av: Mammi

Ser fram emot at få träffa underverket , puss !

2012-11-05 @ 22:36:28
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Kuligt!

2012-11-06 @ 09:19:53
Postat av: Caroline

men så himla fint.

2012-11-06 @ 21:52:46
URL: http://carolineilola.blogg.se
Postat av: Kakan

Vilken otroligt vacker beskrivning av kärleken! Önskar dig all lycka, fina fina du!

2012-11-06 @ 22:22:22
Postat av: Pappi

Hej Kattis!

Va fint skrivet-jag är så glad över att du är lycklig-helt enkelt underbart! Puss

2012-11-11 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0