Roses are red, violets are blue.... penis.

Imorgon är det meningen att jag ska spela upp veckans solo writing-låt och jag är lika fast som Taylor Lautners vänstra bicep. Briefen är att skriva en orginell kärlekslåt med ordet "love" i titeln och det tycker man inte borde vara så svårt med tanke på att ungefär varannan låt jag skriver är en kärlekslåt och det är det bästa man kan skriva om. Dessutom borde det vara lätt med tanke på att jag går omkring och är så himla kär nuförtiden. Men nej, jag är fast. G-strängen har gått av och jag vill bara krypa under täcket och tiita på the Office och äta choklad. Buhä.
 
I en desperat jakt på lite inspiration har jag lagt madrassen på golvet, tänt all mysbelysning i mitt rum, strött ut alla mina anteckningsböcker runt omkring mig och skickat gulliga sms till min kille. Det är som att jag paddlar en kanot i en flod av halvfärdiga idéer och aldrig kommer fram till det stora öppna havet som är min låt.
 
Fan.
 
Någon som har några idéer på lager?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0