Crystal Palace, Disney och Dolly Parton

Igår plåtade (OBS! Känner mig som värsta proffsfotografen när jag använder mig av det ordet. Jag som bara trycker på den där knappen och hoppas på att det blir bra. LOLOLOL...) jag Hannah Rose Platt i Crystal Palace Park. Crystal Palace är södra Londons motsvarighet till Alexandra Palace där jag var förra helgen. Likheterna är att de är byggda på de två högsta punkterna i norr, respektive syd. Skillnaden är att Crystal Palace brann ner och ligger nu i ruiner, men det är fortfarande fett fint där och vi hade verkligen tur med vädret.
 
Hannah åker som sagt till Nashville nästa vecka för att skriva med countryproffs och spela in låtar med musiker av världsklass och hon kände att hon ville pimpa sin hemsida lite inför visiten med nya bilder på hennes snygga fejs.
 
Alltså hennes hår!!! DÖR!!! Hon ser ut som en ung Dolly Parton innan brösten blev större än hennes huvud.

Titta! Hon är värsta disneyprinsessan.
 
Efter några timmar och en kopp te sade jag hej då till Crystal Palace och Londons tuffaste utsikt. Nu ska det bli spännande att visa bilderna för Hannah och se vilka hon väljer till hemsidan (hon har 800 bilder att välja av).

Kommentarer
Postat av: .

Vad duktig du var på att fota! Bor du i London? Jag skulle vilja flytta dit såå gärna...

Svar: Tack så mycket! Jag har bott i London i lite mer än ett år nu och älskar det varje dag. Flytta hit! :D
MittHogwartsliv

2012-10-17 @ 20:37:29
URL: http://frijac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0