Veckans alla dagens

 
Måndag; Kappa och väska från myrorna i Hjorthagen, skjorta från Primark, svart magtröja från Monki, stetsonhatt från Emmaus på Odengatan och fjäderörhänget är från marknaden på Calgary Folk Music Festival.
 
På tisdagen kände jag mig lite som Zooey Deschanel i New Girl. Kavajen är från Weekdays secondhandavdelning, skjortan från mormors gardrob, rosetten från en mattsons band och kjolen är från marknaden på Camden Passage.
 
Onsdag; Jacka från Weekdays secondhandavdelning, skjorta från H&M (+nitar från punkt shop som jag satt dit själv), kjol från H&M och halsduk från Guttis garderob.
 
Torsdag; Jacka från 162 Holloway Road (fick den för 5 pund!!!), skjorta från H&M, kjolen är den från Camden Passage (har på mig den jämt!) och halsduken var min älskade morfars.
 
Fredag; skjorta från Weekday, kjol från H&M och halsduk från Brandstationen.
 
Lördag; var hemma och såg ut ungefär så här... aksjlkjflaksjflaskdfhlkjhskfjhslkhföahjglkjhadf.
 
Söndag; min egenpimpade favvoskjorta fick åka på igen tillsammans med morfars halsduk och kappan min syster köpte på Barkaby Outlet för ungefär en miljon år sedan. Kappan är i roströd manchester och har taxvalpar över hela fodret. Alla kläder borde ha gulliga djur på insidan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0