Glitter

 

Idag fyller min allra mest älskade Matilda 22 år. Det är andra gången sedan vi lärde känna varandra som jag missar hennes födelsedag och det gör mig så himla ledsen att jag inte är i Stockholm just nu och kramas med henne.
 

Matilda är typ en av de coolaste personerna jag känner. Hon är alltid så förbannat stark, smart, tuff och egen.
 
Hon har världens bästa hår. En oändlig Rapunzel-man som man får fläta om man frågar snällt.
 

Vi har gjort så himla mycket tillsammans. Startat band, gått på festivaler och tusen fester. Åkt till Grekland, varit ledsna, dansat och bott tillsammans i Berlin.


Matilda är en sån där tjej som har världens största hjärta som glittrar som en discokula.
 

Hon är alltid roligast på fest, säger aldrig nej till öl eller billigt bubbel. Hon älskar allt som glittrar, har alltid trasiga strumpbyxor och när man ser henne vill man bara panikpussas för att hon är så himla fin.
 

Matilda är ungefär allt som är bra på samma gång och en del av det bästa jag har. Grattis världens bästa glittertjej.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag började nästan gråta när jag läste det här. Mitt på Karlavägen. Du är verkligen den bästa som finns och jag älskar dig så jävla mycket.

Svar: Puss jag saknar dig! Älskar dig flera flera varv runt jorden!
MittHogwartsliv

2012-09-19 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0