Google bildsökning; terrible teeth

Ändlösa mängder kaffe, svart te och rödvin (mm... rödvin) har med åren lämnat sina spår på mina tänder. Eftersom jag även är galet fåfäng och lätt färgblind betyder det här att jag tycker att mina tänder ser ut ungefär så här:
 
 
I valet och kvalet om hurvida jag skulle omfamna dess gulhet och kanske skaffa grillz i guld eller bleka dem, valde jag det senare alternativet. Mest för att det kändes lättare och för att min gudmors kille är tandläkare.
 
Nu har jag börjat första behandlingen. Man lägger lite smet i en plastskena som man ska ha på sig i 4-6 timmar. Det är ganska obehagligt, man får inte dricka under tiden och man behöver göra behandlingen typ sex gånger innan det ger resultat. Lite jobbigt, men det kommer kännas sjukt värt när jag har fått vita tänder igen.
 
OBS! Tänderna ser ganska vita ut på bilden pga photobooth.
 
OBS! OBS! Googla ALDRIG "terrible teeth". Det är himla läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0