OBS! Nästa dag är ganska viktig.

Oj vad jag sabbade för mig själv ikväll på the Wheelbarrow. Jag spelade fel, gitarren stämde ur sig och jag började fnissa hejdlöst under en låt. Nåväl, det kan inte alltid gå som man vill. Jag får gottgöra mina misstag på onsdag när jag spelar på The Regent i Kensal Green (hallå om du är i västra London; kom dit!).
 
I morgon är första dagen i skolan. Visst, jag känner de flesta och visst att vi bara ska skriva in oss och hämta böcker, men det är fortfarande nervöst. Om några timmar sitter jag på overground-tåget igen som om sommaren aldrig hände och det betyder på något sätt att jag verkligen kommer stanna här i två år till. Det här är livet på mer än bara kort sikt.
 
Nu behöver jag sova, glömma bort ölen som simmar i magen och be till diverse gudar att jag inte trycker på snoozeknappen i morgon bitti. Jag måste ju duscha, ha på mig nya kläder, vässa pennorna, packa ryggan och vara snyggast i världen. First day of school; här kommer jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0