Youtubekul och underbart/äckligt kranvatten

Jag har varit på the Regal Room i Hammersmith med min nya roomie för att se bästa Hanna tävla i "songslam". Hanna vann tyvärr inte men det var fortfarande kul att vara där och träffa några gamla klasskompisar.
 
Nu har jag parkerat min lökiga kropp i sängen för kvällen, tänker hur otroligt knäppt det är att känna sig trygg av den snuskiga metallrika smaken på brittiskt kranvatten och en knarrande säng från 80-talet. Det är så bekant och det är liksom bara mitt. 

God natt alla lovers. Här har ni något att flabba åt tills jag har något att bidra med till bloggosfären igen.
 
Tack alla människor som tar sig tid till att göra den här typen av videoklipp. Mitt liv är ändlöst mycket roligare tack vare er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0