Mysteriet med den obegripliga handskadan

Tjena bitches! Jag har lyckats dra på mig en skum jävla handskada som kom från ingenstans. Ungefär vid 10 på morgonen i onsdags började mitt lillfinger göra svinont och sedan igår känns det som att jag vill amputera halva handen. Det är inget någon vanlig person skulle svimma över, men som gitarrist är jag helt beroende på att mina händer fungerar som de ska. Särskilt nu när jag har en spelning på tisdag.


Det värsta är att jag inte vet hur jag har skadat mig. Jag måste liksom ha drömt något våldsamt och gett väggen en rak höger i sömnen. Nu vilar handen i massa bandage i alla fall och jag tänker att om det inte känns bättre imorgon får jag ringa en läkare.

Hur som helst, jag känner mig sjukt fierce, sportar bästa vårjackan och ska äntligen få träffa min gulliga kille efter att han har varit i studion hela veckan. Vi ska lyssna på jazz, dricka mörk ale och hångla i barhörn.

Väntar bara på att han ska ringa så möts vi vid tåget. Tills dess lyssnar jag på Mammal Club och dricker äppelsaft. Mammal Club – Otter
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om handen och dig ! Kram

Svar: Tack!
MittHogwartsliv

2013-04-13 @ 00:17:41
Postat av: Blixten

http://deshommesetdeschatons.tumblr.com/

Varsågod. Humor/hunkar/katter i ett fantastiskt lite Internetz-kinderägg. Glad lördag!

Svar: Hahaha! Åh fantastiskt! <3 <3
MittHogwartsliv

2013-04-13 @ 13:45:29
Postat av: Blixten

http://deshommesetdeschatons.tumblr.com/

2013-04-13 @ 13:46:01
Postat av: Malin Aurora

Nooo stackars, hoppas det hinner bli bra:( <3
(Hångla i barhörn lät ju förövrigt hur bra som helst).

Svar: Jag vågar nog påstå att hångel är det bästa botemedlet mot ungefär allt.<3
MittHogwartsliv

2013-04-14 @ 10:34:57
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0