Veronica Marsathon

Jag har storjobbat hela dagen och vid niotiden bestämde jag mig för att det var nog med det och började istället med ett Veronica Mars-marathon. 

Veronica Mars (aka världens tuffaste dektektiv) är ju världens toppenserie och perfekt att slötitta på när man är sugen på lagom mycket spänning, skoj och halvsnygga high school-killar (tveksamt om jag är tillräckligt ung för att tycka att high school-killar är värt att titta på). Allra bäst är ju alla småroller som spelas av vad som nu är hollywoodfavoriter.


Till exempel superstjärnan Jessica Chastain dyker upp i ett avsnitt som "The Girl Next Door".


Hon den där tjejen från Gossip Girl som alla tycker är så himla sassy.


Hunken Adam Scott dyker upp som slemmig lärare i ett avsnitt.


Allas våran Karen Smith (ja ja jag vet att hon heter Amande Lamefried) är ju den här seriens motsvarighet till Twin Peaks Laura Palmer.

Min favoritkille Max Greenfield som spelar Schmidt i New Girl är Veronicas heta polis-crush.


Tina Majorino dyker upp i några avsnitt som hacker. Hon är väl inte särskilt superkänd men hon är ju med i favoritfilmen Napoleon Dynamite så hon förtjänar lite uppmärksamhet.
 
Åh bästa Kristen Bell. Nu peppar jag sönder inför den kommande Veronica Mars-filmen. Det kommer bli hur toppen som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0