Ett blogginlägg in the style of typ ca 2009

Men vad gör du nu då K.Gun? 
 
Mestadels går jag omkring och stresstänker på hur allt ska gå med flytten nu när jag åker tillbaka till London, och hoppas på att mitt hår ska växa ut och bli sådär superlångt igen så det fastnar i dörrar och typ kväver en i sömnen om man inte flätar det. Annars går jag också på middagar, morsar på folk och hänger med min mormor.
 
Nu tänkte jag dra till coolektivet och dricka bärz med till exempel Molly, Scales, Herb och Camptrash. Även fast jag saknar London ganska megamycket så får jag inte glömma hur mycket det tjatas resten av året om hur mycket jag saknar alla sköna bönor här hemma i Stockholm. Londonvännerna är förstås toppen, men har de ens i närheten så tuffa smeknamn som mina coolingar här eller?!?!?!!?? 
 
Näh jag trodde väl inte det. 
 
Jag kan heller inte slita mig från min leopardpolo. Även fast jag är inne i någon slags svacka där jag känner mig ful, fet och helt tappad på mojo och wawavoom så får den mig att känna mig lite som Cindy Crawford eller Shania Twain även på de värsta dagarna. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Tjusigaste du<3

Svar: Ahmendurå! <3
MittHogwartsliv

2013-08-24 @ 13:30:21
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging !

2013-08-25 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0