Öh va haru gjort nu rå?

Vad hände egentligen de där veckorna i juli innan jag åkte till Sverige?


Tittade på färgglada kjolar och sålde skivor...


Blev "kändis" i Kanada...

...Hängde med Emma i typ en hel vecka...


...hade releaseparty på snyggaste puben i London...

...turistade på Tate Modern...


...turistade på Borough Market...


...såg the Bling Ring på Screen on the Green.


...snodde sombreros och tokdansade på Joe's till efter stängning med Emma och Camille.


...blev mest omtyckt i USA...


...såg dunderhunken Matt Corby med Hanna i någons vardasrum.


...tog över iTunes...


...sjöng sånger och drack burköl med George, Patrick och deras buddies. Vi spelade mandolin, gitarr och sjöng stämsång ända tills vi blev anfallna med vattenslang från balkongen ovanför gatan.


...så gatufesten förvandlades till sleepover hemma hos mig med de här gullisarna. 


...det var 30 grader varmt varje dag så jag svidade om till min bästa strandoutfit...


...och drog till Hampstead Heath för att bada i the ladies pond. Det var så jävla jävla jävla najs. Vi badade som överlyckliga barn, solade nästan nakna (för det gör alla där, det är ju bara ladies där liksom) och skvallrade om massa skoj. 


...spelade in musikvideo åt Natasha North (Tasha)...


...gick på eftermiddagsfestivaler med Danny...


...hade rummet fullt av rosor...
 

...fick mitt nya pass och undrade när jag hade hunnit med att operera näsan?


...Sen kom Felicia äntligen hem från Tanzania och jag fick världens bästa present; ett kalimba!


Sen var det dags för Felicias examen! Hon var så jävla fin! Jag ska visa lite bilder senare. 


Lagade fina färska walthamstowbetor...


...och gick på fest där de hade en liten HAMSTER!!!!!

Lagade smaskiga pannkakor...
 
...såg Martin Carr spela med full orkester på en liten pub i Highgate. SJUKT BRA!
 

Och sen kom MALIN! Hon bodde hos mig i fem dagar och vi hade så jävla najs.


...bland annat gick vi till London Science Museum och såg Deep Sea på IMAX. Det var sjukt jävla coolt, har aldrig tyckt om 3D-filmer men det här var så bra! Det var som att man kunde ta på fiskarna precis framför ögonen.


Sen gick vi till deras utställning om hur mycket DNA påverkar vilka vi är som personer. Bland annat hade de en dator som ändrade ens ansikte till hur man skulle se ut om man vore man. Malin såg ut som en alv-statist från Sagan om ringen...


...och jag den fula kompisen till någon i American Pie...typ...

Sen bakade Danny cheesecake och dagen efter åkte jag hem till Sverige. Nu åker jag hem igen om bara en vecka. Tiden flyger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0