Sentimentaliteten och alla andra jävla bestar

Full idag och full imorgon, jag skall aldrig bättra mig! 

Hej hej bloggen. Det är mitt i natten, tisdag till onsdag, och jag är på lyset i mörkret. I morgon far jag hem igen till England och någonstans mellan Nordsjön och Englands östra kust kommer jag nog inse hur förbannat bra jag har haft det här i Stockholm. Det är något jag glömmer varannan sekund eftersom jag saknar London, musiken och den där killen jag gillar. Mitt i allt glömmer jag att jag har turen att i flera veckor vandra på de vackraste gatorna i världen, dricka öl med de tuffaste personerna och kramas med min alldeles egna familj. Jag glömmer det tills jag är tillräckligt långt borta för att förstå vad saknad är.

Allt jag kan göra nu är att lyssna till snarkningarna från rummet bredvid och övertala mig själv till att de är små kärleksförklarningar som jag kommer sakna någon gång, mitt i november.

God natt! Vi ses i England!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0