No more fish eggs

Alltså god jul, god fortsättning och förlåt för att jag inte hört av mig. 
 
Igår kom jag hem till London efter en så fucking jävla underbar vecka i Stockholm. Vädret var trist och jag hann inte träffa hälften av alla som jag ville men allt var ändå bäst för jag fick ju ha med mig den där gulliga killen som jag gillar så jävla mycket. Det var så kul att visa honom allt, lära honom lite svenska och se hur bra han ändå kom överens med min familj.

Det gick verkligen så himla bra, innan var jag ju lite rädd att det kanske skulle bli lite så här...



Men istället gick det typ så här.

 
Stackars Danny var en riktig trooper, käkade alla sorters sill, lärde sig hela tjocka släktens namn och klagade inte en enda gång. Han tyckte att Sverige var helt toppen och gav resan 5 av 5, men när vi landade på engelsk mark igår sa han med en sorts lättnad i rösten "no more fish eggs on eggs for a while now".
 
Nu förbereder jag mig mentalt att träffa hela hans familj över nyår. SKRÄCKEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0