Spring Will Come

Det märks att det nästan är inlämning för vårt första inkast och det märks att det snart är jul. Helt plötsligt finns det liksom inte tillräckligt med timmar under dygnet och genomsnittspulsen måste ökat med femton slag per minut.

Igår tog jag dock paus från allt eftersom jag har min kära pappa på besök. Han ska ha ett möte idag här i London och bestämde sig för att komma hit en dag tidigare och hänga med mig (HOODELADY!!!!).
Vi flanerade i flera timmar, drack eftermiddagspints och åt middag på restaurang. Känner mig nu väldigt förvirrad över att det är torsdag, eftersom allt vi gjorde igår hör hemma till helgtrevligheter. 
 
Anyways, idag är en alldeles särskild dag! Min kompis Nadine släppte nämligen sin första EP i tisdags och idag vankas det releaseparty på The Shoreditch i...Shoreditch. Kvällen drar igång 19.30, med två förband innan Nadine spelar. Det är gratis inträde och kommer garanterat vara toppen så om du är i London; KOM FÖR FAN!

Om du inte är i London tycker jag att det är en helt värd idé att köpa hennes skiva. Gör det på iTunes och hjälp henne komma med i topplistorna!

Spring Will Come och Blue är mina favoriter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0