Ang. ÅRETS STÖRSTA PEPPFEST!

Förlåt men hur taggad är inte jag!?!?!?!? GAH! SÅ HIMLA JÄVLA TAGGAD! Hnonononinononinononioninooooo (sjunger introlåten).

Danielle och Rasmus klankar ner på mig för att jag inte läst böckerna än men jag tänker att det är mycket bättre att läsa dem när de slutat göra fler säsonger av serien. Med tanke på vad jag lärde mig efter tiden då jag led av PPD (post Potter depression) och i flera veckor kände världens största tomhet för att det inte fanns någonting Potter-relaterat kvar att uppleva tycker jag bara det är vettigt att låta A Song Of Ice and Fire-böckerna vänta tills TV-serien är avklarad. Då har jag liksom en helt ny nyans av äventyret att upptäcka.
 
GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0