Ang. okristligt tidiga morgnar

Alltså det här med att börja klockan nio på onsdagar är helt sjukt motigt. Ja jag vet att det är en helt vanlig tid för de flesta, men om man är låtskrivarstudent på rockskola är det typ omöjligt att inte sitta uppe hela natten och skriva musik. Framför allt eftersom vi har 2 (ibland 3) nya låtar som måste vara klara varje onsdag. Idag ska jag till exempel spela upp en rockig countrylåt till någon dude från Tennessee, en Rihanna-ballad till någon Rihanna-kopia och en folkig dödsönskelåt till mitt egna projekt.

Dagens stil är en crossover mellan Johnny Cash och McLovin från Superbad. Whatyathink?


Alltså posen! Det roliga är att det är inte förrän nu som jag tänker "nämen det där var väl dumt" när jag tog bilderna var jag liksom "awright, kemun good looking". Orkar inte med mig själv. Skit samma, jag är Beyoncé, jag kan inte hjälpa att jag har så himla mycket swag. #identitetskrispåenhalvminut


C U later h8ters!

Kommentarer
Postat av: Frida

You look fab! Keep calm and swag on.

2013-02-21 @ 09:07:00
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0