LUSH

Danny har någon slags överraskning planerad som min födelsedagspresent men han kände sig dum att komma utan paket på självaste bemärkelsedagen så han hade med sig den här cirkuspåsen...
 
...som var full med massa göttiga grejer från LUSH.
 
En duschgel med nyttiga grejer för huden, en sockerskrubb, en ryggtvål med smileyansikte (jag vet, sjukt skumt.. höhö, ofrivillig ordvits) och en duschtvål som ser ut som en parmesanost. D-boy hade tydligen varit där inne i nästan en timme och dividerat med butiksbiträdet för att vara säker på att han köpte produkter som var för extremt känslig hud "she's allergic to everything in the world" hade han sagt. Alltså killen ♥
 
Jag bestämde mig för att prova alltihopa och hällde upp ett varmt bad. Sockerskrubben var egentligen menad för kroppen men jag drog på lite i ansiktet också och mina kinder är nu mjukare än valpöron.
 
Parmesanosten luktar helt sanslöst gott. Lite som citronmarrängpaj med extra mycket citron. Jesus, nu är jag renare än renast, luktar kungligt gott och känner mig inte allergisk över huvud taget.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilken underbar present!! Vilken kille du har haffat alltså!

Svar: Han är faktiskt helt okej. :)
MittHogwartsliv

2013-02-11 @ 12:21:10
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0