Sverige del 3

Jag såg Hobbit såklart (tyckte den var asfet men 3D suger).
 
Drack öl på Dovas Fridhemsplan och fick se Helena och Niklas nya lägenhet precis tvärs över gatan.
 
En annan dag gick jag på stan med Elina och Gutti. Vi hittade en skön klänning (eller var det ett linne?) på Beyond Retro till fyndpriset 279 kronor(!!!).
 
Sen sa vi fuck off till 2012 och skrålade in det nya året. Älskar sista bilden på Nordiska Muséet. Kisar man lite ser det ut som Hogwarts.
 
Avundades mormors hyperfina utsikt och tog en sjukt oaptitlig bild på den efterlängtade skagenröran. Seriöst det jag i matväg saknar mest när jag är borta från Sverige. Den här är från Princess och är gjord på handskalade räkor. SÅ FÖRBANNAT GOTT!
 
Sista kvällen i Stockholm hängde jag hemma hos Moa där vi åt nyttiga snacks och spelade spel där jag inte kunde några frågor förutom vilket band Jimmy Page spelar i och vilket land undulaten kommer ifrån. Det kändes vemodigt att åka men jag vet ju att vi ses snart igen. 
 
Sista svenska rågbrödet på Arlanda. Grävde i fickan och allt jag hittade var korkar till billigt bubbel och några mynt. Jag tror det betyder att jag haft väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0