Ännu mer coooooool

1. Songs For Whoever
 
Blev recenserad och intervjuad av Songs For Whoever. De skrev väldigt fina saker om min musik. Jag blev rörd/kände mig coooool. Läs här!
 
 
2. MOTHER FUCKING iTUNES ♥
 
Fick ett till mail från Kobalt Music med uppdatering om vad som händer med min skiva på iTunes och titta på det här!!!!!
 


Nu är det alltså inte bara iTunes Canada som har med mig på sina sidor. iTunes UK har mig på "Singles Swoosh".
 

iTunes US har mig både på New Independent Artists och på New and Noteworthy. Fatta liksom, där precis under Regina Spektor tycker de att min skiva ska få vara. FÖRSTÅ HUR STORT DET ÄR!!!!


iTunes Canada fortsätter vara mina allra största fans och har lagt skivan på typ alla sidor som finns. Coolast är att jag sitter bredvid Jay Z. SOM OM VI ÄR VÄRSTA HOMIESARNA!!!

Och iTunes France sätter min fejja tillsammans med KeSha (OBS! Fattar inte hur man gör dollar märke på datorn) och Ed Sheeran.

Fick det här mailet igår kväll när jag var ute på promenad med Danny. Jag blev så överlycklig att jag började fuldansa mitt i gatan och kunde inte sluta le. Fatta alla tusen tusentals skivor som kommer in på iTunes varje dag och alla de här länderna har valt att marknadsföra MIN skiva helt utan påtryck från skivbolag eller någon som betalar dem för att göra det. DE LIKSOM DIGGAR HELT FRIVILLIGT!!!!!!!!!!

COOOOOOOOOOOOOLT!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Alltså du är så cool!

Svar: Har liksom aldrig känt mig cool i hela mittt liv och nu ba ÜBERCOOL!
MittHogwartsliv

2013-07-17 @ 00:17:11
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Nellie

alltså, blir så där jobbigt avundsjuk man bara blir när någon gör något riktigt bra, som man önskar man själv gjort!

Svar: ÅÅÅH jag fattar precis känslan och säger att det är typ fetaste komplimangen man kan få! Tack gullhövve! x
MittHogwartsliv

2013-07-17 @ 09:28:38
URL: http://www.kissmestupid.se
Postat av: Anonym

Cool är bara förnamnet :-) du är bäst !

2013-07-21 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0