44 FUCKING MINUTER

Nu mina vänner. Nu är det bara 44 minuter kvar tills skivan släpps här i England. Helt plötsligt är det inte bara jag som kan lyssna på skivan, utan vem som helst. Helt plötsligt blir det så viktigt vad som hände i den där lilla studion i Manchester i mars. Det känns så länge sen och det känns så sjukt...konstigt.

Jag är sjukt nervös inför lanseringsfesten i morgon kväll. Visst är det spännande, men också mycket press. Vanligtvis när jag har spelningar är det inför ett rum fullt av främlingar utan förväntningar. Nu ska jag spela till människor som alla har kommit för att se just mig. Det är helt obegripligt.
På den här nervositeten plussas på ännu ett nervlager...

...min familj ska träffa Danny för första gången. 
 
 

Kommentarer
Postat av: scales

lyssnar på spotify nu du är så himla himla bra! hoppas det går bra ikväll puss!!!

Svar: <3
MittHogwartsliv

2013-07-09 @ 08:42:33
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Och familjen var väl inget att vara rädd för?

Svar: Absolut inte! Det gick ju hur bra som helst!
MittHogwartsliv

2013-07-11 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0