Lista på saker som är cooool

1. Indie Shuffle

Amerikanska Indie Shuffle skrev om mig på deras internettidning. OBS! COOL! Här titta!
 
 
 
2. Världskändis

Enligt statistiken på min soundcloud och iTunes har jag flest lyssnare i USA och Kanada, och på femteplats kommer MEXIKO! Har alltså fler fans i Mexiko än i Sverige. 
 
 
3. Soundcloudexplosion

Tack vare Indie Shuffle har min låt Thunderstorm spelats nästan 4000 gånger på bara några dagar (innan hade den typ 200 plays).

 
4. Har typ riktiga fans som inte är min mamma 
Hehe "can't believe KatarinaGunner tweeted to me"!!!! Haha! Jag can't believe att någon blir så exhalterad av att jag tweetar något någonsin.
 
 COOOOOOL! Alla dess nya coola followers som är från USA och Canada. COOOOOOL!
 
SKOJ VA!!?!?!?!??!?!? Tycker allt det här är ungefär supercoolt. Om ni inte redan gör det får ni gärna följa mig på 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

hur fett som helst ju!!!!!!

2013-07-14 @ 15:23:58
URL: http://carolineilola.blogg.se
Postat av: Anonym

Cool !

2013-07-14 @ 17:12:07
Postat av: Frida

Och jag låg på stranden och spelade upp dig för min kompis och sa "minns du den där hogwartsbloggen jag länkade? Det är hon som sjunger!" och min kompis sa "vaaa nää är det sant hon är ju asgrym!!" Grattis till all din success!! :)

Svar: ÅÅÅÅH! Frida! Mitt hjärtas låga! Tack för att du är så himla bäst <3
MittHogwartsliv

2013-07-15 @ 21:06:11
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0