Okej jag ska sluta tjata.... MEN ALLT ÄR SÅ COOOLT!

Liksom hallå mitt ansikte över hela sidan!!!!
 

Var ju liksom på Matt Corbys konsert för en vecka sedan och tre dagar senare tycker iTunes att jag är lika Noteworthy som honom.


Min låt "Sadness is a Part of a Loving Heart" hamnade på plats 129 av mest nedladdade singer/songwriter-låtar. COOLT! Liksom bara lite under Ben Howard, The Lumineers och Gabrielle Aplin.


"Great Tracks" mja till exempel mina favoritband The National, Daughter, Civil Wars och City & Colour och sen ba KATARINA GUNNERHOLM. GAH!


Nummer 22 på bästsäljande singer/songwriter topplistan. Liksom över Bob Dylan och Leonard Cohen!


Det här! Jag är liksom syns mer på sidan än Civil Wars, Regina Spektor och alla världsacoola personer som jag bara avgudar.
 
och sist det här. Världens kanske finaste fanmail. Grät lite när jag läste det. HUR COOLT HUR COOLT!!! DET FUNKAR! JAG NÅR UT TILL MÄNNISKOR (eller i alla fall Kanada och i alla fall en person)!
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

alltså, jag hade varit precis likadan om jag var du! För det är AS COOLT. heja dig. jag är så avundsjuk!

Svar: Tack Nellie! Jag hejar på dig med. Hur gick det med svensktoppen?
MittHogwartsliv

2013-07-25 @ 09:06:07
URL: http://www.kissmestupid.se
Postat av: Malin Aurora

DU är så cool!

Svar: DU ÄR COOLARE!
MittHogwartsliv

2013-07-25 @ 16:47:59
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt, Och vilket underbart fan mail !

2013-07-25 @ 21:07:55
Postat av: Nellie


Åh tack Katarina, känns väldigt coolt att bli hejad av en cooling som du! Har lyssnat mycket på din skiva och den är så bra. England är min favorit! I svensktoppen nästa gick jag vidare ett snäpp men inte längre, men det kändes kul ändå. Var mest en rolig grej att ställa upp! Nu tänker jag skramla ihop ett band och spela in en skiva.

2013-07-26 @ 10:35:40
URL: http://www.kissmestupid.se
Postat av: Lotta

Heja Katt-Gun!!! För fan.
Kanon och hundra <3 till dig gulle. Du får spela hits när vi packar in oss alla i husbien nästa sommar.

2013-08-09 @ 07:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0