HUR COOLT ÄR INTE DET HÄR??!

STRÅLANDE NYHETER EVERYONE!
 
Nigel (min producent) ringde idag och berättade att Janice Long (hon radioprataren som spelade min låt på BBC2) sagt att hon vill ha en "Janice Long introduces..." konsert på Nantwich Words and Music festivalen i höst och hon vill att jag ska spela! HOHO! Hur skoj är inte det?!?!?!?!?!

Jag blev alldeles till mig och helt pirrig. Det kommer bli en ganska stor konsert (i förhållande till hur liten festivalen är), hon kommer prata om hennes år i branschen och hur hennes karriär utvecklades och det kommer vara jag och John Smith som spelar. John Smith är världens tuffing och håller på att bli superkändis. Just nu turnerar han som förband åt BEN HOWARD och liksom...my god va coolt det här är. 
 
Tänkte att ni skulle få höra den här nyheten först. Jag kommer inte lansera det på min artistsida förrän nyheten publicerats officiellt på festivalens hemsida. WOHO! Åh TAGGEN PEPPEN TAGGEN! 
   
Och hur bra är inte han?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow!! Grattis!!! :D vad häftigt!

2013-06-30 @ 18:42:28
Postat av: Linda

Wow!! Grattis!!! :D vad häftigt!

2013-06-30 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0