iTunes

Ja jag vet att det är töntigt och jag vet att alla som har spelat in något någonsin har sin musik där... men jag blev fortfarande lite exhalterad när jag såg att man kan förbeställa min musik på iTunes.
 
HOHO! Liksom ba, a jag ska bara logga in på iTunes store och get me some of Katarina Gunnerholm. BOOM! 
 
Känner mig som Paris Hilton när det fortfarande var coolt att vara Paris Hilton.
 
Så om man har lust och råd kan man nu förbeställa min skiva PÅ iTUNES. Den kostar mindre än en svensk kaffe och ungefär som en engelsk öl (=sehr billig ja). Köper man den hjälper man skicka mig in i studion igen så jag kan spela in en ny låt och fortsätta min kamp till att bli Sveriges nästa top rocker. Tack hjärtisar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!

2013-06-25 @ 22:24:44
Postat av: Pepp-Linda

Åh måste köpa den! :)

Hur fick du tag på boende i London? Någon hemsida? :)

Svar: Min kompis som jag har bott med var i London innan jag flyttade hit och hon hittade vår lägenhet via en "estate agent" som fungerar lite som en hyresrättsmäklare. Leta på gumtree.co.uk, spareroom och zoopla. Om du vill hyra en hel lägenhet är det oftast via en mäklare, men om du bara vill hyra ett rum i en lägenhet är det oftast via privatpersoner.
MittHogwartsliv

2013-06-30 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0