Påskäggsbrallan


Titta vad jag har köpt!


Ett par paisleybrallor i mjukaste bomull.

Kände väldigt mycket påskavund nu när alla är hemma och gosar med sina familjer, så jag bestämde mig för att slå till på de här latjo byxorna som nästan ser ut som ett påskägg.

De känns som ett litet ballare alternativ till mjukisbrallor och är tillräckligt snygga för att man ändå ska kunna dra ner till affären utan att skämmas öronen av sig för att man fortfarande har mjukisar på sig.
 
De är galet sköna och jag vill aldrig ta av mig dem! De finns på Primark för 9 pund om någon annan är sugen på att haffa ett par likadana. Jag köpte i en storlek större än vanligt för jag tycker det är tufft med baggy brallor, men de är säkert snyggare om de sitter tajt (eller de ser nog i alla fall mer ut som riktiga byxor).

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh <3

2013-03-31 @ 22:47:22
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Paisley är det bästa mönstret, helt klart!

2013-04-02 @ 15:46:46
URL: http://tuvastefansdotter.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0