Things I tvärdiggar

Kära hjärtan! Förlåt för att jag tokdissar er just nu. På torsdag åker jag till Manchester och på fredag börjar vi spela in skivan!!!! Jag är så jävla nervös och superpeppad att det känns som att jag ska sprängas i tusen bitar. Jag kommer inte ha någon dator med mig till Manchester men jag kan alltid langa en snabbuppdatering från mobilen så ni vet hur det går.

För stunden tänkte jag dela med mig av en lista på lite grejer jag diggar just nu. Here we go;

Things I tvärdiggar

Den här typen av elektropop. Känns liksom som att man vill ut och sporta/bli full. Lyssna även på låten "Recover". 


Nanna Johansson. Hon är ju för jävla skojig! Misstänker att det är som ett svar på den här videon (som också är himla bra förstås):
 

*Spana också in hennes video som heter "Shit snubbar say när dom är sorry".

Hur de visade Life Of Pi på Piscine Pailleron i Paris.

Bebisar med bebishundar. SER LIKSOM INGEN SKILLNAD!!!!
 
EU förbjuder djurtestad kosmetika! HALLELUJAH! Läs mer om det här!

När livet känns precis som de bra bitarna i Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Macklemore.
 
Nytänkande origami.
 
Samhaseyebrows på instagram. Världens bästa lilla katt!
Quack, den inte lika hotfulla munkorgen. Tack Japan!
Russell Crowe på Twitter. 
 
Dagdrömmar om den här typen av boende.
 
Hur man förolämpar någon som ett proffs!
 
Och mest av allt; London. Kan inte sluta tvärdigga London. 
Alla källor finns som vanligt på min tumblr.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! Jag tycker om alla musiktips du ger :) Mer mer mer! :) Lycka till med inspelningen!

2013-03-15 @ 10:31:42
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0