I have more dreams than you have posters of your favorite teams

Har jag berättat om min senaste kärlek? Jag är nämligen helt störtförälskad i Youth Lagoon. Kanske lite sent upptäckt, men nu har vi äntligen hittat varandra! 

Varje låt får mig att känna mig som tonåring i romantisk indiefilm. Tänker mycket på när jag var töntkär i högstadiet, åka pulka i pudersnö och äta syltmackor med oboy. Titta på läskig film, första hånglet, skrapsår på knäna, trimmade mopeder och folköl på lekplatsen.

Passar perfekt nu när våren helt plötsligt blivit grå här i London och det enda man vill göra är precis allt annat i världen än att plugga inför sina sluttentor.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

OBS! Lyssna även på senaste plattan "Wondrous Bughouse".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0