BBs bebis

Blondinbella har avslöjat könet på sin ofödda bebis. Till världens lättnad/fruktan väntar hon alltså en pojke. I blogginlägget berättar hon att de redan bestämt namnet och att det börjar på bokstaven "G". Jag tyckte världen förtjänar en lista på mina bästa gissningar.

Topp 5
Gargamel
Gandalf
Gunde
Godric Gryffindor 
Glenn
 
Namnen hon inte väljer;
Göran "för sossigt"
Gerry "tänk vad jobbigt för alla som läser hans namn och inte kan vara säkra på vad han har för kön"
Gert "rimmar med stjärt"
 
 

Kommentarer
Postat av: Campy

Jag och Matilda tror att det blir, Gustaf "klassiskt svenskt" eller George "klassiskt brittiskt".

Svar: Jag tror på Gösta. Det är liksom gammalt och överklassigt.

Om hon döper barnet till Gustav så kommer det vara för att "älskar ju kungen".
MittHogwartsliv

2013-10-26 @ 20:59:05
Postat av: Caroline

haha, men alltså namngissningarna <3

2013-10-30 @ 12:53:46
URL: http://carolineilola.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Alltså hahahaha<3

2013-10-31 @ 14:00:07
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0