ÅH NEJ! DET HAR HÄNT!

Men hallå där! Det är ju lördag! 

Känns som att jag borde ha en stört rockig plan, dricka femtio liter bärs och fuldansa hela natten. Istället tänkte jag åka till Walthamstow, laga mysmiddag och kanske kolla på en dokumentär. ÅH NEJ! DET HAR HÄNT! JAG ÄR GAMMAL OCH TRÅKIG!!!!!!

Äsch, lite tråkig får man väl vara ibland. Dessutom är jag pank, pga alla på CSN är puckon, så tunnelbaneresa till zon 3 är living on the edge så det räcker för stunden. Happy Saturday! ♥

Jag har i alla fall dragit på mig min gröna 70-talsblåsa som jag köpte för 1 pund på 162 Holloway Road. Man känner sig himla booty och boobie-licious i den. Jävligt svarvad liksom.

Kommentarer
Postat av: Jess

Snyggaste färgen! 1 pund för en klänning känns ju rätt okej med.

Och helt off topic nu, men jag måste fråga nån och du bor ju i London, så hoppas det är okej :) Hur är Harrow on the Hill som område? Har blivit tipsad om ett ställe med bra afternoon tea där som vi tänkte besöka när mamma fyller 50, men så sa svärmor något om att det är ett sunkigt område... Nu var det typ 20 år sedan hon bodde i London, så jag tänkte att det kanske vore bra att fråga någon med mer uppdaterad information om det hela. Så, ursäkta den långa uppstatsen men ja, hur är Harrow on the Hill?

Svar: Vet inte exakt vart Harrow on the Hill ligger (ibland finns det ställen i centrala London som delar namn med förorter), men om det ligger i självaste området Harrow så skulle jag verkligen inte åka dit. Harrow är långt bort (zon 5, tänk att Heathrow ligger i zon 6 så har du något att jämföra med), inte alls särskilt mysigt, ganska sunkigt och jag har svårt att tänka mig att ett bra afternoon tea-ställe kan vara värt det.
Sök på google efter prisvärda ställen i Islington, West Hampstead/Hampstead Heath, Chelsea och London Bridge istället. Det känns som att de områden borde ha bra ställen som inte är turistiga.

Hoppas ni får en kul resa :D
MittHogwartsliv

2013-09-22 @ 16:17:51
URL: http://jesskarlsson.blogg.se
Postat av: Jess

Tack så jättejättemycket för svar! Jag har inte heller koll på vart det är exakt men har förstått att det är en bit ut. Blev mest intresserad för att de tydligen spelat in delar av Harry Potter-filmerna på en skola som ligger precis jämte, haha :) Men ska kolla in ställen i områdena du tipsade om! Tack igen! :D

2013-09-23 @ 20:22:12
URL: http://jesskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0