Feztligheter och framtidsvisioner

Kompisar! Buddies! 

I morgon vid lunchtid kommer jag sitta på ett tåg på väg mot platsen COOL för att ägna mig åt aktiviteten TUFF. Dvs, jag ska åka till Manchester ett par dagar för att spela in en singel!!! Nigel och jag har smidigt planer hela sommaren och det här är första steget mot förhoppningsvis ännu bättre tider. 
 
Jag vill inte säga för mycket om vilken låt vi ska spela in och så, men jag lovar att det ska bli en riktig dänga! 

Berätta vad ni har för kul grejer för er. Jag vet att jag inte varit särskilt aktiv här de senaste månaderna, men jag jobbar på att bli bättre. Hojta till om ni vill läsa om något särskilt, eller kanske veta mer om någonting. 

MASSA PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0