You go Glen Coco

Lite sent kanske, men här är en tillbakablick på den där varma dagen i juli när Felicia hade sin megaengelska examen. I kåpa och hela köret! 


Felicia och Sara (som också är en stockholmstjej) var fett fina och helt klart redo för stora dagen.


Sara som är så dödscool och underskön att man bara tuppar.


...och den här tjejen! VVAVAAVA! Tror ni jag var stolt eller?


Felicia med hennes gulliga mormor (som också heter Sara).


Alltså dör på hur läcker hon är! Och vuxen! Ser hon liksom inte ut som något slags praktexempel på hur en student ska se ut? Hon hör hemma i en katalog till världens bästa universitet eller nåt.


Sara och jag kände helt klart peppen. Jag ser liksom frikyrkligt glad ut.


Sen kom alla doktorer, professorer och hej och håare upp på scen. Alla i schyssta hattar och kåpor som kändes som om de var hämtade direkt ur Harry Potter. Jag tog förstås massa bilder när Felicia gick upp på scenen för att ta emot sitt diplom, men hon gick så himla fort att det enda man såg var en suddig plupp.


Efter ceremonin var det en massa fotograferande innan det bar av till mingeltältet.


Festtältet var himla tjusigt. HP-känslan fick liksom leva vidare lite grann. De bjöd på skumpa, sandwiches och sponge cakes (alltså England <3 ).


En mustasch kom från ingenstans och blev vår nya favoritaccessoar.

Kannicka, Kieran och min BFF.

Felicias mormor som är så himla himla cool.


Sen var det dags för presenter. Det här var min som innehöll inget mindre än...


...det allra viktigaste citatet i filmhistorien (Mean Girls för er som inte hänger med) och vår mest använda "affirmation". Vår alldeles egna verbala high five.


Jag specialbeställde det på internet. Tjejen som tillverkade halsbanden gjorde vanligtvis enbart namn och när jag frågade "...is it possible to have it say 'you go Glen Coco'" var hon bara tyst och svarade efter en stund "ehm...I...ehm...guess so?". Haha, hon tyckte väl att jag var knäpp.


Kieran och random gullig kille.

Vi avslutar den här tillbakablicken med en obligatorisk hattuppiluftenbild. Känner mig ganska pepp på min examen nästa sommar. VILL JU INGET HELLRE ÄN HA PÅ MIG EN SÅN DÄR HATT!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0