Lofting Road

Men alltså ja... jag vet... total tystnad. Lite har det berott på att jag till exempel varit på flådigt bröllop i Frankrike, men mest för att jag flåsat och svettat sönder mig själv i ett oändligt flyttkaos. 

Idag är min sista dag på Lofting Road. För exakt två år sedan flyttade jag till den här lägenheten och den har varit världens bästa och tryggaste plats att bo på. Den kommer alltid vara min första lägenhet, alltid mitt första londonhem och alltid den ful/finaste platsen att bo på.
 
Hej då Lofting Road, tack för att du varit toppen.
 
Tänk alla skojiga häng och fester vi haft.
 
...och all jävla angst och sena nätter...
 
...tänk alla jävla låtar som skrivits i den här lägenheten (det borde väl vara ungefär 150 nu) och hur kul men jävla jobbigt det var. 

...alla vackra solnedgångar med utsikten från vår balkong.

..och trädet utanför balkongen som har en blomma för varje årstid. 
 
...ja tack för alla fina dagar på den här dödsfina gatan.
 
Hej då Lofting Road, nu är det dags för nya äventyr....fem kvarter bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0