Maybe persuade me and I'll do the best that I can

Minns ni när jag berättade om värsta supercoola spelningen som jag ska ha i oktober? Den där Janice Long (en av Englands viktigaste radiopersoner) snicksnackar om hennes år i branschen och sedan presenterar två n00b-artister?

Förut sa jag att den andra artisten skulle vara John Smith (han med röda skägget och gitarren i floden), men det har nu ändrats till duon Paper Aeroplanes som också är dundercoola och helt klart mycket mer asakändare än mig. Min favoritlåt är Multiple Love, den går på repeat i min skalle hela tiden och jag kommer nog vara lagom star struck när jag träffar dem.

Om du bor i England i närheten av Nantwich föreslår jag att du köper biljetter nu! Det är lördag den 12:e oktober och biljetter går att köpa på http://www.wordsandmusicfestival.com. PEPPEN PEPPEN PEPPEN!


Kommentarer
Postat av: Kakan

vilken otroligt fin låt! tack för att du delar med dig av dina favoriter! puss&kram

2013-09-27 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0