Helgen har spenderats i en slags total trötthetsbaksmälla. Egentligen borde jag pluggat men det känns som att min hjärna har degat ihop helt och hållet. Istället har jag storstädat, gått på fezt, träffat kompisar och köpt nya blommor till lägenheten. Mysfaktorn ligger alltså på topp, och strösslet på glassen av de här dagarna av trevligheter såg jag en kattunge. Världens minsta lilla fluffboll satt i fönstret på asiatiska mataffären dörren bredvid vår lägenhet. Dog gullighetsdöden tusen gånger om.


Den ville vara min kompis och jag grät en skvätt för jag saknar min katt så mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Toulouse saknar dig oxå !

Svar: <3 <3 <3 <3 <3 <3
MittHogwartsliv

2014-04-28 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0