Regnet smattrar på taken, endast skype test call är vaken.

Ja hörni, jag kan inte riktigt tro det. Bachelor avhandlingen är inlämnad och jag har inte längre någon kontroll över dess öde. Tasha och jag började fira med att dricka öl tio över tre i eftermiddags och har inte slutat förrän nu. Känner mig å ena sidan sjukt klar med det här djävulska pluggmomentet samtidigt som jag inte kan släppa taget och njuta av befrielsen.
 
Anyhow, ikväll har jag tagit paus från allt. Paus från allt ansvar, paus från den emotionella karusellen och paus från att stirra på ett jävla times new roman-dokument i två veckor. I morgon fortsätter plugghetsen inför nästa inlämning, men just nu ska jag njuta av att somna lite halvfull med vetskapen om att när jag vaknar väntar en flaska cola i kylen och en påse chips i skafferiet. Ska man vara bakfull måste man ju vara bakfull på riktigt.
 
Tack för alla peppiga kommentarer och all cyberlöve. Jag gillar er också förstås och hejar tillbaka!
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, rubriken! Din blogg är så himla härlig att läsa:)

Svar: Åh tack <3
MittHogwartsliv

2014-04-27 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0