And on Wednesdays we wear pink

 
 
Alla källor finns som vanligt på min tumblr.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej cyberfriend! Har du gjort någon guide till Sthlm någon gång som man kan hitta i arkivet? Om inte, vill du dela med dig om dina favoritsaker i Sthlm? Affär, bar, restaurang, museum eller whatever :) jag har precis flyttat till sthlm nämligen!!

Svar: HOHO! Åh va spännande med stockholmsflytt! Öh nej jag tror inte jag gjort någon stockholmsguide, men kan självklart knåpa ihop något. :D :D :)

Vart bor du någon stans? Jag kanske har några bra lokala tips.
MittHogwartsliv

2014-01-23 @ 20:11:12
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Frida

Ja vad roligt!! Just nu bor jag i Bromma hos min storebror tills jag hittar lägenhet någonstans :) men jag hänger nog mest söderut kan man säga.

2014-01-24 @ 09:50:47
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0