Related Artists

 Eftersom det endast är 10 timmar kvar till min deadline så försöker jag självfallet göra allt i hela världen förutom att skriva de 2000 ord som saknas. Det är såklart dåligt för min uppsats, men min bristande akademiska diciplin gör att bloggen får lite extra uppmärksamhet. 

Tänkte dela med mig av en ASBRA spellista jag gjorde för några veckor sedan. Det är en samling låtar av artisterna som kommer upp på Spotify om man går in på min artistprofil och klickar "related artists". Blev så sjukt stolt över hur mycket bra musik som kom upp. Nästan som att jag förväntade mig att det skulle stå "sorry, Spotify can only compare you to poo". Tur att det istället kom upp schyssta artister som Amason, Alice Boman, Theo Berndt och Psychologist. 

"Blueberry Clouds" av Theo Berndt och "Comes In Waves" av Psychologist är nog mina favoriter. Vilka är dina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0