ÄNTLIGEN TILLSAMMANS IGEN

YES! JAG HAR ÄNTLIGEN EN NY LADDARE OCH HAR ÅTERFÖRENATS MED MIN KÄRA DATOR!

Vad har hänt sen sist? Tja väldigt lite egentligen. Jag har varit på intervju på LUSH, det gick bra så jag ska tillbaka och provjobba där på måndag. Sen har jag också suttit barnvakt ett par kvällar (gör det även i skrivande stund), dött av världens sjukaste värmebölja och läst en hel del Harry Potter.

Nu får vi alla hålla tummarna för att jag får det här jobbet så jag kan få lite struktur på min vardag igen. Börjar känna mig helt crazy på det där jobbiga sättet, inte på la vida loca-sättet.

Nu ska jag redigera de sista semesterbilderna och langa lite schysstare blogginlägg till er. Tills dess bjussar jag på två skojiga bilder.
 

Vad som händer när man slarvar med särskrivning.

De här två bilderna hamnade bredvid varandra idag i min facebookfeed. Skrattade väldigt länge åt hur lika de poserar. OBS! Min katt fyller 7 år idag! Lilla Toulouse! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Under bart ! ;-)

2014-07-21 @ 22:01:15
Postat av: Anonym

Under bart ! ;-)

2014-07-21 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0